پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمدتقی آل هاشم

  مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت تبریز گفت: مردم باید با چشمان باز و با بصیرت نامزدهایی که به منابع ثروت و قدرت متصل هستند را در انتخابات مجلس انتخاب نکنند.

خبرگزاری فارس: مردم به نامزدهای متصل به منابع قدرت و ثروت رای نمی‌دهند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز آیت‌الله محمدتقی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) با اشاره به نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استکبار جهانی تلاش می‌کند انتخابات مجلس ایران کم رنگ برگزار شود، اما از قدرت، شجاعت و شهامت ملت ایران خبر ندارد.

وی انتخابات را بسیار مهم و یکی از عرصه‌های بروز عظمت ملت ایران و نظام اسلامی دانست و افزود: به کوری چشم دشمنان مردم به افرادی که دارای تقوا، روحیه تعبد و اعتقاد عملی و التزام به ولایت فقیه داشته باشند را انتخاب و رای خواهند داد.

 

* حضور حداکثری مردم خط بطلان بر تمام توطئه‌های دشمنان است

آیت‌الله آل‌هاشم تصریح کرد: حضور حداکثری ملت ایران در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خط بطلان بر تمام توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی است.

وی برگزاری انتخابات را از مظاهر اقتدار ملی و مردمی بودن نظام خواند و گفت: اتکای نظام اسلامی به آرای مردم است و هرچه حضور مردم در انتخابات گسترده باشد ایران اسلامی در دنیا سربلند خواهد بود و مجد و عظمت آن حفظ خواهد شد.

امام جمعه موقت تبریز به نمایندگان مردم توصیه کرد در حفظ بیت‌المال و خدمت به مردم ایران اسلامی تلاش بیشتری انجام دهند.

 

* تقویت روحیه مردمی، تبیین برکات انقلاب اسلامی

وی همچنین به فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: تقویت روحیه مردمی، تبیین برکات انقلاب اسلامی و بیان جایگاه ولایت فقیه در دهه فجر مورد توجه باشد.

امام جمعه موقت تبریز گفت: دهه فجر در حقیقت یک عید بزرگ برای مسلمانان است و لازم است ملت ایران هر سال به دهه فجر و 22 بهمن اهمیت بیشتری دهد.

 

* تحقق صدور انقلاب به دنیا

آیت‌الله آل‌هاشم در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: پیش‌بینی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص صدور انقلاب به سایر کشورها و بیداری اسلامی ،امروز محقق شده  و خصیصه استقلال و عزت انقلاب اسلامی ایران، این نظام را الگوی دیگر حکومت‌ها و کشورها قرار داده و این نتیجه تلاش‌ها و پیش‌بینی امام خمینی (ره) در دوران انقلاب و قبل از آن است.

 

* امروز شاهد فجری دیگر از انقلاب اسلامی ایران هستیم

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگوی دیگر کشورهای اسلامی شده است، افزود: استکبار جهانی نمی‌تواند مانع نفوذ نور انقلاب اسلامی ایران در جهان شود، امروز شاهد فجری دیگر از انقلاب اسلامی ایران هستیم که حرکت پرشتاب کشور را به سمت اقتدار و قدرت را موجب شده است.

امام جمعه موقت تبریز همچنین با اشاره به هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) گفت: تمام اعمال ما با تبعیت از ولی فقیه مورد قبول است و هر چه داریم از ولایت فقیه است.

آل‌هاشم با بیان اینکه پیوند ناگسستنی ملت و ولایت فقیه زیربنای عزت است، تصریح کرد: علت اینکه دشمنان با به‌کارگیری انواع توطئه‌ها و ترفندها می‌خواهند جایگاه ولایت فقیه را زیر سئوال ببرند، ناشی از داشتن جایگاه ویژه ولایت در قلوب مسلمین است.

وی همچنین خواستار رسیدگی و توجه به محرومان جامعه توسط مسلمانان شد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ 7 / 11 / 1390برچسب:مرید,آیت الله آل هاشم,خبرگزاری فارس, توسط میثم